טיולי הקבוצות של Gayway המדריכים שלנו הטיולים הרצאות Gayway צור קשר - 03-6374009

צימרים שגאים לארח אתכם!

דף הבית  /  כתבות  /

אז מה לבחורה עירונית כמוני ולצימר מפנק בצפון? שאלה טובה שגם אני שאלתי

בבוקר יום שני, בעודי אורזת את זוגתי וציוד של בגדים ומזון שיספיקו ל4 יוצאי

סיירת חסונים למשך רגילה שלמה.

שלא תבינו לא נכון, אני מאד אוהבת לטייל ולצאת מהשגרה  המייגעת, אבל תרבות

הצימרים, אותו ענף תיירות המתפתח בארץ בקצב מטורף בשנים האחרונות, מעולם לא משכה אותי במיוחד. בראש הציני שלי, חופשה מסוג זה תמיד הצטיירה כמאולצת מדי, קיטשית מדי  ובעיקר משעממת.

אבל, מחשבות לחוד ומציאות לחוד. בבטחון עצמי מופרז בכל מה שקשור לניווטים,

יצאנו לדרך לכיוון צפון. היעד הסופי הוא צימר "אלוני דבש" המחכה לנו במצפה

הילה. כיאה לעירונית מתנשאת, לא טרחתי לבדוק כיצד מגיעים לשם, הרי ידוע שכל מה שמעבר להרצליה- צפון הוא. כך מצאנו עצמנו בטיול ספונטני בעמק יזרעאל, שנראה פורח, ירוק ומבשר טובות לגבי המשך הטיול.

בשעה וחצי הקרובה המשכנו להתפעל מהנוף שנשקף אלינו בכל עיקול בכביש ולבסוף

הצלחנו במשימה והגענו בשלום ל"אלוני דבש" שבמצפה הילה – הצימרים המקסימים

שבבעלותם של אהרון והני. קבלת הפנים החמימה מצד אהרון, קוקי הכלבה וגינת

התבלינים הממוקמת ממש מתחת לביקתה שלנו, גרמו לנו להצטער שלא לקחנו חופש ארוך יותר.

לאחר סיבוב במקום והסבר קצר מפי אהרון התפנינו לבדוק את הצימר. מדובר בבקתת עץ יפה, המעוצבת כחלל גדול אחד. ליד המיטה ממוקם ג'קוזי זוגי המשקיף לנוף שבחוץ,

ולידו אח אמיתי, כמו בסרטים שנדלק על ידי שימוש בעצים, שהיו מוכנים מבעוד מועד, חטובים בדיוק בגודל המתאים. בנוסף, בביקתה תמצאו גם טלווויזה בלווין, DVD,

וידאו  ומטבחון קטן ומצוייד היטב, בו  ניתן להכין ארוחת ערב ולאכול אותה במרפסת הצמודה לבקתה. בדשא בחוץ יש גם מנגל קטן ובקיץ בריכת שחייה. העיצוב פשוט, חסר פוזה, ביתי ומזמין עד מאד. בקתות העץ מיועדות לזוגות בלבד וממוקמות באופן המאפשר פרטיות מוחלטת.

כשהתעוררנו, יצאנו למרפסת לקפה של בוקר. כשהתעורר גם הרעב פינק אותנו אהרון

במשלוח מיוחד, עד פתח הדלת, של ארוחת בוקר ענקית ומשמחת, הכוללת מיץ תפוזים ,

חביתה עשויה לפי רצוננו, סלט, גבינות, זיתים, לחם טרי, ריבה, חמאה ופטריות

שאהרון מחמיץ לבד. תענוג. שבעות ושמנמנות יצאנו לטיול ובעקבות הוראותיו של אהרון הגענו לאגם מונפורט במעלות וגם למבצר מונפורט הנמצא בנחל כזיב. מומלץ לקחת את הזמן ולהנות מהדרך המתפתלת ומהאזור המרהיב ביופיו. ההרפתקנים שביננו יכולים למצוא פעילויות רבות באזור כמו טיולי ג'יפים, סוסים, טרקטורונים, החלקרח ועוד. אנחנו העדפנו להשאר על הקרקע ולחזור בשעה סבירה לצימר, כדי להנות ממנו כמה שיותר.

למחרת באוטו בדרך חזרה למרכז, אחרי שלא ויתרנו על ארוחת בוקר מהוללת נוספת וכשנופי הגליל מתחילים להתרחק מאיתנו, הסכמנו פה אחד שהיתה זו ללא ספק חוויה מיוחדת ונעימה, הממולצת בחום גם לאלו שאינם נמנים על חובבי הג'אנר.